" رحمان داودی" دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان به طور هم زمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال با تیم های خراسان رضوی و شهرداری ارومیه قرارداد همکاری بست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم میزان خراسان زودتر از ارومیه با داودی به توافق رسیده بودند و بحث بر سر حضور این بازیکن در یکی از این تیم ها یکی از مطالب داغ هفته های اخیر بود.

جبارقوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از صحبت ها و جلسات انجام شده با صراحت می گویم که رحمان داودی در سال جاری با کمال میل و علاقه برای تیم میزان خراسان بازی خواهد کرد.

وی گفت: به طور حتم " داودی" در مسابقات امسال عملکرد خوبی همراه دیگر هم تیمی هایش در مسابقات لیگ برتر با تیم میزان خراسان خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رحمان داودی در برخی مصاحبه هایش صحبت از بخشش و رفتار پدرانه قوچان نژاد کرده است گفت: در این مورد به هیچ عنوان صحبت از بخشید و یا پدری کردن نیست، ما طی جلساتی که با این بازیکن داشتیم وی را در خصوص همکاری با میزان خراسان توجیه کردیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه گفت: حتی اگر به جای " داودی" بازیکن دیگری هم بود همین رفتار را با وی می کردیم چون ما روی بازیکنی که با وی وارد مذاکره می شویم به طور قطع برنامه ریزی و حساب ویژه ای باز کرده ایم.قوچان نژاد تصریح کرد: زمانی که با " رحمان داودی" مذاکره کردیم ما حق انتخاب داشتیم ولی در حال حاضر در هیچ یک از پست ها به خصوص دریافت کننده بازیکن آزاد نیست.

وی یادآور شد: مسئولان باشگاه ارومیه از طرق مختلف تلفنی، مذاکره و ... با ما در خصوص داودی صحبت های زیادی کردند آن ها به مراتب ما را به تعامل دعوت می کردند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه یادآور شد: اگر ما در خصوص این بازیکن با مسئولان باشگاه ارومیه به توافق می رسیدیم و با عدم همکاریش در خراسان موافقت می کردیم این رفتار به والیبال ایران و لیگ باشگاهی ضربه بزرگی وارد می کرد و به طور کلی برای والیبال بدآموزی داشت آن ها با بیان این استدلال صحبت های ما را قبول کرده و متقاعد شدند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار