عضو جدید چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف نهایی شورا و شهرداری ایجاد رفاه بالاتر برای مردم تهران است و برای رسیدن به آن باید از تمام ظرفیت ها و برنامه ها استفاده کرد.

محسن سرخو در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: شهردار انتخابی شورای چهارم قطعاً شهردار همه است و فارغ از آن که هر کس مطابق سلایق خود و در نظر گرفتن برنامه های کاندیداهای پیشنهادی به چه کسی رای داده است تلاش باید بر روی اجرای مطلوب برنامه ها باشد و در این راستا می توان از برنامه های ارائه شده توسط سایر کاندیداها نیز استفاده کرد.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هدف نهایی همه اعضای شورای شهر و شهردار انتخابی باید بالا بردن سطح رفاه مردم تهران باشد و برای رسیدن به این منظور می بایست از تمامی ظرفیت ها و برنامه ها استفاده کرد.

سرخو خاطر نشان کرد: به هر حال کسانی که رای دادند فارغ از جناح بندی سیاسی، هم سوابق و هم شرایط کلی شهرداری و نیز برنامه های کاندیداهای پیشنهادی را بررسی می کردند و البته که در هر انتخابی نگاه سیاسی نیز نقش خواهد داشت اما قطعاً هدف نهایی ملاک و معیار اصلی انتخاب نبوده و تلاش تمامی اعضا شهرداری ایجاد رفاه شهروندان است./ف

برچسب ها: سرخو ، شهرداری ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار