ملی پوش پرتاب چکش گفت: ملی پوشان انگیزه ای برای ادامه تمرینات خود ندارند، این شرایط فقط به ورزشکاران اختصاص ندارد و خود فدراسیون هم انگیزه ای ندارد.

کاوه موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انگیزه یک ورزشکار را پول تأمین می کند متأسفانه فدراسیون در تامین منابع مالی مشکل دارد و کمیته ملی المپیک باید هزینه ها را تامین کند ولی مدت هاست که این مشکل را داریم.

ملی پوش پرتاب چکش در خصوص سطح مسابقات لیگ عنوان کرد: در مرحله سوم ا ین مسابقات با پرتاب 70 مترو 55 سانتیمتر رتبه نخست را کسب کردم، این رقابت ها با کیفیت خوبی برگزار می شود ولی از لحاظ کمیت خوب نیست و دلیل آن کمبود بودجه در دو و میدانی است.

وي با بیان اینکه مسابقات کشورهای اسلامی در سطح بالایی برگزار می شود، گفت: این مسابقات نسبت به رقابت های آسیایی سطح بالاتری دارد و برترین های جهان و آسیا در این ماده حضور دارند، من هم برای رکورد شکنی و کسب مدال در این مسابقات حاضر نمی شوم.

موسوی اضافه کرد: در آستانه این مسابقات از مربی روسی ام برنامه های تمرینی را دریافت می کنم و آبان ماه پس از این رقابت ها برای تمرین 3 ماهه به روسیه اعزام می شوم.

ملي پوش پرتاب چکي در پایان اظهار داشت: رکورد ایران 75 متر است که در اختیار من است ولی در مسابقات اخیر 70 تا 71 متر پرتاب کرده ام و در مسابقات پیش رو هم پرتابی بیشتر از این نخواهم داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار