فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی ارتحال آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سپاه نیوز، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده حضرت امام خمینی(ره) در سپاه(سال 1360)، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی پیامی رحلت این عالم وارسته و مجاهد را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم مجاهد، مرحوم آیت‌الله حاج سید حسن طاهری خرم‌آبادی (رحمه الله علیه) موجب تالم خاطر ارادتمندان و محبان جامعه عالمان و روحانیون انقلابی گردید.

زهی سعادت برای آن روحانی بزرگوار که با توشه ای بس گران از مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی، دعوت حضرت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

بی‌شک خدمات خالصانه وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی و در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران مسئولیت ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترویج و نشر افکار معنوی، تربیتی و جهادی در این نهاد مقدس هرگز از یاد و خاطره پاسداران نخواهد رفت.

اینجانب رحلت آن عالم وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بازماندگان و جامعه شریف روحانیت تسلیت عرض نموده، برای همگان صبر و عزت روز افزون آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پيام/


برچسب ها: جعفری ، سپاه ، فرمانده ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار