عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: شهر تهران در راستای مسائل بسياري چون ترافیک، آلودگی هوا، اتلاف انرژی قرار دارد، بنابراین لازم است شهردار منتخب برای ساماندهی این مشکلات بدون در نظر گرفتن نقاط ضعف گذشته و تقویت نقاط مثبت تلاش کنند.

"حجت‌الاسلام و المسلمين سیدرضا اکرمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخاب "محمدباقر قالیباف" به عنوان شهردار تهران، اظهار داشت: "قالیباف" چهره شناخته شده‌ای است و در این 8 سال خدمت به شهرداري، توفیق نسبی نصیبشان شده است.
 
وی با اشاره به مشکلات بی‌شمار شهر تهران، تصریح کرد: شهر تهران در راستای مسائل بسياري چون ترافیک، آلودگی هوا، اتلاف انرژی قرار دارد، بنابراین لازم است شهردار منتخب برای ساماندهی این مشکلات بدون در نظر گرفتن نقاط ضعف گذشته و تقویت نقاط مثبت تلاش کنند.
 
اکرمی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تهران، تاکید کرد: با این انتخاب، امیدواریم قالیباف بتواند کارهای شهرداری را با کیفیت بهتر و سرعت به یک نتیجه مطلوب برساند و مسائل پیش‌رو را بدون ایجاد فشار به مردم، اداره کند.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز با بیان اینکه نگاه اصلاح‌طلب و اصولگرا یکی است، خاطرنشان کرد: هرکسی که نظام، انقلاب اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشته باشد، در اردوگاه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی قرار می‌گیرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار