عضو هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود که جلسه اعضای هیئت مدیره روز چهار شنبه 20 شهریور برگزار شود اما به دلیل نبود 2 نفر از اعضای هیئت مدیره این جلسه به چهارشنبه هفته آينده موکول شد.

نامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عضو هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس درباره خواب آلودگی شیرینی در نیمکت پرسپولیس در بازي دربي بیان داشت: شیرینی یک لحظه نگاهش به پائین نیمکت بود و همان لحظه دوربین تلویزیونی نشانش داد: آنطور که به نظر می رسید شیرینی خواب بود اما به این صورت نبوده است.
 
تماشاگران در ورزشگاه آزادی آنقدر سر و صدا می کردند که هیچ کس نمی توانست در آنجا بخوابد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال اعضای هیئت مدیره به مسائل کوچک و ریز توجهی ندارند بلکه به مسائل کلان باشگاه می پردازند.

نامي درباره برگشت خوردن حواله ها ی سیم کارت رایتل و ماشین لباسشویی گفت: بازیکنان پرسپولیس اطلاعی از این موضوع نداشتند که برای فعال کردن سیم کارت رایتل باید به نمایندگی های این سيم کارت مراجعه کنند بر این اساس بازیکنان امروز قرار است که برای فعال کردن سیم کارت رایتل اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: مسئولی که قرار بود ماشین لباسشویی ها را به بازیکنان تحویل دهد به مسافرت رفته است. به هر حال نماینده ما پیگیر این مسئله است تا هر چه سریعتر مشکل بوجود آمده در مورد حواله های لباسشویی را برطرف کند.

نامی تصریح کرد: حواله های سیم کارت رایتل و ماشین لباسشویی را اعضای هیأت مدیره دادند و فقط من بانی این امر بودم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای هیأت مدیره در مسائل فنی دخالت نمی کنند و همچنین مسئولیت نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بر عهده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. به نظرم وضعیت پرسپولیس با درایت کادر فنی بهتر از این خواهد شد.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار