قم/

خون شهدای 17 شهریور دامن طاغوتیان را گرفت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خون شهدای بی‌گناه حادثه 17 شهریور دامن طاغوتیان را گرفت و طومار رژیم طاغوت در مدت کوتاهی درهم پیچیده شد و انقلاب پیروز گشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محمد جواد غروی    با اشاره به حادثه خونین روز 17 شهریور اظهار داشت: حادثه روز 17 شهریور پس از اتمام ماه مبارک رمضان و عید فطر توسط رژیم ستم‌شاهی به وقوع پیوست و کشتار بی‌رحمانه مردم توسط رژیم ستم‌شاهی را به دنبال داشت.

وی به شرح این حادثه پرداخت و گفت: تظاهرات در این روز از سوی روحانیت مبارز تدوین نشده بود ولی برخی از آقایان که در زمینه‌های گوناگون سیاسی تأثیر گذار بودند، تصمیم گرفتند راهپیمایی دیگری در روز جمعه 17 شهریور علیه رژیم ستم‌شاهی داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حادثه میدان ژاله نقطه عطفی برای به ثمر رسیدن انقلاب بود، تصریح کرد: جمعیت فراوانی از زن و مرد در خیابان ژاله جمع شدند و مأموران امنیتی که دوباره شاهد تجمع اعتراض آمیز مردم بودند، تصمیم به سرکوب آنان گرفتند.

وی تاکید کرد: رژیم در تلاش بود به گونه‌ای معترضان را سرکوب کند که دیگر چنین اعتراضاتی صورت نگیرد به همین دلیل دست به کشتار خونین 17 شهریور زد.

وی تاکید کرد: حادثه خونین 17 شهریور بسیار غم‌انگیز و تکان‌دهنده بود و خون شهیدان بی‌گناه به گونه‌ای دامن‌گیر طاغوتیان شد که در مدت کوتاهی طومار رژیم در هم پیچیده و انقلاب پیروز شد./س

برچسب ها: قم ، خون ، شهدا ، دامن ، طاقوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.