دبیر انجمن تنیس با ویلچر اعلام کرد مسابقات بین المللی تنیس با ویلچر ایران اوپن، از فردا به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر اظهار داشت: هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی با همکاری هیات تنیس این استان، میزبانی این رقابت ها را تقبل کرده و مسابقات از 19 تا 22 شهریور ماه در شهر تبریز برپاست.
 
دبیر انجمن تنیس با ویلچر افزود: مسابقات بین المللی ایران اوپن، فرصت خوبی است تا تنیسورهای کشورمان با کسب امتیازات بین المللی، مقدمات ورود به رقابت های پارآسیایی کره جنوبی در سال 2014 را فراهم کنند.
 
آقای ابراهیمی در خصوص شرکت کنندگان گفت: برای حضور در مسابقات ایران اوپن، تنیسورهایی از خراسان رضوی، اردبیل، تهران، قم، گیلان و آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کرده اند و رقابت های بخش انفرادی در یک جدول 16 نفره و رقابت های بخش دوبل با 8 تیم 2 نفره، برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات اول، دوم  و سوم مشترک (در مجموع 4 نفر اول)، جوایز نقدی و حکم و مدال اهدا خواهد شد و در بخش دوبل نیز به  قهرمان و نایب قهرمان نیز جوایز تعلق می گیرد.
 
وی در مورد عوامل اجرایی و فنی این مسابقات گفت: سرداوری رقابت های ایران اوپن بر عهده ی آقای محسن خداپرست و مدیریت آن نیز توسط اینجانب انجام می شود و سرپرستی کل مسابقات بر عهده ی آقای علی کشفیا، رئیس هیات آذربایجان شرقی است.
 
مسابقات بین المللی تنیس با ویلچر ایران اوپن، از 19 تا 22 شهریور ماه به میزبانی هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: انجمن ، تنیس ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار