تا كي بايد كسي از روي علاقه و بدون دريافت پول براي تئاتر كودك كار كند.

"مريم سعادت" بازيگر سينما و تلويزيون و تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره‌ي كودك حداقل كاري براي تئاتر كودك محسوب مي‌شود و حتي به نظر من جشنواره‌ها در روند تئاتر كودك كم هم هستند. 

وي ادامه داد: متأسفانه ما در تئاتر بزرگسال هيچي نداريم كه حال در تئاتر كودك داشته باشيم و ما فقط يك سالن تئاتر در تهران داريم و با اين وضعيت كسي توان انجام كاري را ندارد. 

"سعادت" تصريح كرد: تئاتر كودك و جشنواره آن بايد حمايت و پشتيباني شوند، اي كاش بيشتر به تئاتر توجه مي‌كردند و جشنواره‌ها را افزايش مي‌دادند. 

وي افزود: چنانچه مسئولان اهميت بيشتري به تئاتر بدهند و در اين عرصه كار كنند به طور حتم نتيجه‌ي بهتري خواهند ديد. 

"سعادت" اظهار داشت: چقدر بايد كسي از روي علاقه در تئاتر كار كند در حالي كه پولي دريافت نمي‌كنند. 

وي گفت: اين همه از كودكان بعنوان آينده‌سازان كشور ياد مي‌كنيم اما در كل اتفاقي نمي‌افتد و هيچ كاري انجام نمي‌دهيم و روند پيشرفتي نداريم. 

"سعادت" با اشاره به برنامه‌ريزي درست در عرصه‌ي تئاتر كودك گفت: بايد برنامه‌ريزي درست انجام داد و بيشتر آن را مورد حمايت قرار دهند تا اتفاقي بهتر بيفتد. 

وي در خصوص تدريس خود در كارگاه آموزشي اصفهان خاطر نشان كرد: به نظر من اصفهان از نظر تئاتر پيشرفت‌هايي داشته و من در استان‌هاي مختلفي مثل "مازندران" و "كرمان" تدريس كردم و اكنون در "اصفهان" تدريس خواهم كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار