مدیرعامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان اظهار داشت: از اوایل هفته آینده تله سیژ ناژوان در اختیار شهروندان و گردشگران قرار خواهد گرفت.

پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با بیان این مطلب گفت: طرح تله سیژ ناژوان به تاییدشرکت اشکوفر اتریش عضو رسمي اتحاديه بالابرها و تله كابين هاي اروپا و آمريكا رسیده و قرار است امروز گواهی بین المللی راه اندازی تله سیژ از سوی این شرکت ارسال شود.

وی با بیان اینکه کارگروه فنی فدراسیون اسکی نیز باید این این طرح را تایید کند، افزود: کارشناسان فدراسیون اسکی نیز از تله سیژ بازدید و این طرح را تایید کرده اند و قرار است ظرف دو روز آینده نامه تاییده آن ارسال شود.


مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان تصریح کرد: با ارسال نامه های تاییدیه تله سیژناژوان اوایل هفته آینده راه اندازی و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

جوادیان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در ایستگاه اول نزدیک پل وحید سوار بر تله سیژ و در روبروی باغ پرندگان پیاده شوند.

وی اظهار داشت: طول رفت و برگشت اين خط تله سیژ ۳ هزار و ۸۰۰ متر ودارای ۱۲۰ عدد صندلي ۴ نفره است و در هر ساعت قادر است يك هزار و ۹۰۰ نفر بازديد كننده را از ايستگاه اول به دوم و بالعكس انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان ادامه داد: به دلیل پوشش درختان و محیط طبیعی منطقه ناژوان خشکی رودخانه زاینده تاثیری بر جذابیت تله سیژ نگذاشته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.