بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل که با حضور 11 ورزشکار زن و مرد به جشنواره فرهنگی ورزشی و بازی‌های بومی و محلی منطقه شمال‌غرب که با حضور 850 نفر ورزشکار به مدت دو روز در پارک ائللر باغی شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل که با حضور 11 ورزشکار زن و مرد به جشنواره فرهنگی ورزشی و بازی‌های بومی و محلی منطقه شمال‌غرب که با حضور 850 نفر ورزشکار به مدت دو روز در پارک ائللر باغی شهرستان ارومیه برگزار شد، تیم اردبیل با 16 امتیاز به مقام سومی دست یافت.

در این مسابقات و در رشته کشتی مجید عصری در وزن 85+ کیلوگرم به مقام دوم و محمد نصیبی در وزن 85- کیلوگرم به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در ادامه این مسابقات تیم هفت سنگ آقایان استان اردبیل با حضور میثم دیدار، میلاد نوازش مغانلو، ارش اسدی، شاهین نوظهوری و میلاد نوازش به مقام پنجم مسابقات دست یافتند.

در این مسابقات و در رشته دال پلان بانوان نیز تیم استان اردبیل متشکل از شیما رضایی، شیوا رضایی، هاجر زیرک و سپیده حسینی به مقام چهارم دست یافتند.

آذربایجان‌شرقی با کسب 22 امتیاز به مقام نخست رسید، زنجان با 19 امتیاز در جایگاه دومی جای گرفت و نماینده اردبیل با 16 امتیاز به مقام سومی دست یافت/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.