لازمه برندسازي در سطح جهاني افزايش کيفيت محصولات داخلي و بکارگيري افرادي در سرتاسر جهان جهت معرفي اين محصولات است.

غلامحسين طاهري کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: نقش برند در نفوذ و ماندگاري در بازارهاي مصرف، براي توليد کنندگان  کالا و خدمات کالا واضح و مبرهن است.

وي در ادامه گفت: کارشناسان اقتصادي که وقتي که يک کالاي تجاري يا برند ويژه خود در بازارهاي هدف موجب جلب اعتماد خريداران مي شود، در واقع باعث وفاداري مصرف کنندگان به تداوم خريد آن کالا شده است.

طاهري خاطرنشان کرد: لازمه برند سازي در سطح جهاني افزايش کيفيت محصولات داخلي و بکارگيري افرادي در سرتاسر جهان جهت معرفي اين محصولات است.

اين کارشناس در ادامه تصريح کرد: برند ملي نقش بسزايي در توسعه و توليد صنعت ملي دارد، اما نکته مهم اين است که اين برندهاي ملي و نشان هاي تجاري خاص کشورمان بايد شناسانده شده و مصرف کننده از وجود آنها با خبر شود.

وي در ادامه گفت: سو استفاده برخي از کشورها از محصولات مرغوب داخلي موجب شده که اين محصولات بدون شناخته شدن و با برندهاي خارجي که  کشورهاي ديگر عرضه شوند.

وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشهورترين زعفران، عسل و خاويار دنيا در ايران توليد است که به علت ضعف در برندسازي و تبليغات و همچنين بسته بندي اين محصولات با برندهاي غير ايراني که کشورهاي ديگر توضيع مي شوند.

اين کارشناس در پايان گفت: برندسازي ملي ميتواند زمينه ساز توسعه توليد داخلي و موجب رونق ملي شود و در صورتيکه در صادرات غير نفتي نيز موفقيت هايي داشته باشيم بايد به صنعت برند و بازاريابي ملي بيشتر توجه کنيم.
انتهاي پيام/
 
برچسب ها: برند ، سطح ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار