در این هفته هشت دیدار رسمی و دوستانه به طور زنده از شبکه های سه و ورزش پخش خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برنامه این دیدارها به شرح زیر می باشد: از مسابقات مقدماتی جام جهانی  2014 برزیل دو تیم انگلیس  و اوکراین در روز سه شنبه 19 شهریور ساعت 15:23  دقیقه به مصاف یکدیگر  می روند که این دیدار به طور زنده  از شبکه ورزش پخش  خواهد شد.

در همین تاریخ در ساعت 23:30 دقیقه شاهد دیدار دو تیم ایتالیا و چک به طور زنده از شبکه سه خواهیم بود.

 در روز چهارشنبه  20 شهریور دو تیم برزیل و پرتغال در یک بازی دوستانه به دیدار یکدیگر خواهند رفت که این دیدار  به صورت زنده از شبکه سه سیما در ساعت 17پخش خواهد شد.

 در این دیدارهای دوستانه دو تیم پاراگوئه و آرژانتین نیز در همین تاریخ، در ساعت 19  به مصاف یدیگر می روند که می توانیم شاهد این دیدرا به طور زنده از شبکه ی نیز باشیم.

در دیدارهای  لیگ برتر سیزدهم خلیج فارس  نیز دو تیم تراکتور سازی و ملوان بندر انزلی در ساعت 18 در روز پنج شنبه21 شهریور به  طور زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

 همچنین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال در همین تاریخ درساعت 18:40 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند و رقابت این دو تیم به طور زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 همچنین در راستای دیدارهای لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد در روز جمعه 22 شهریور، ساعت 18 و 40 به دیدار یکدیگر می روند که بازی به طور زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 و در نهایت استقلال خوزستان و سپاهان نیز ساعت 18:45 همین روز به مصاف یکدیگر  خواهند رفت./آق

برچسب ها: در ، این ، هفته ، هشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار