رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان گفت: رئیس جمهور و دولت می‌تواند با گشایش و بهبود اقتصادی و ایجاد غنا در کشور، سطح فرهنگی، فکری و دینی مردم را نیز ارتقا دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) امروز ضد انقلاب کسی است که در کاری که به آن مشغول است، سستی و کم‌کاری کند یا دیگران را به کم‌کاری وادارد.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید در جهت‌گیری‌های کلی دولت مورد توجه قرار گیرد، تسهیل زندگی برای مردم است، رئیس جمهور و دولت می‌تواند با گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور، سطح فرهنگی، فکری و دینی مردم را نیز ارتقا دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان اذعان داشت: افرادی که در هر مسئولیتی، از زیر بار مسئولیت شانه خالی ‌کنند و دیگران را نیز به کم‌کاری و بیکاری وسوسه و اغوا کنند، به انقلاب و نظام اسلامی کشور خود خیانت کرده و باید بدانند که این یک توطئه بزرگ است.

وی افزود: مردم باید پیوسته همدل یکدیگر بوده و با همت و تلاش تنها به آبادانی مملکت خویش بیاندیشند و ایمان خود را مستحکم کنند، زیرا وقتی ایمان مردم مستحکم شد هیچ آسیبی به ملت نخواهد رسید.

دهقان همچنین با اشاره به مسئولیت‌های دولت جدید ادامه داد: دولت جدید نیز باید همانند دولت‌های پیشین هویت انقلاب را حفظ کرده و با صبر و استقامت،جهت‌گیری دینی، انقلابی، اخلاقی، عادلانه، خدمت به اسلام و مسلمین، مبارزه با استکبار و زورگویان عالم داشته باشد.

وی افزود: مردم ما به بیعت خود با نظام اسلامی وفادار هستند و امروزه مسئله زیاده‌خواهی استکبار و غربیان برای مردم بسیار روشن‌تر از سال‌های اوایل انقلاب است و در کنار دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب ایستاده‌اند./س

برچسب ها: اقتصاد ، ارتقاء ، سطح ، فکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.