مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: وزش بادهای موسمی تابستانه (مونسون) باعث لطافت و خنکی هوای بندر چابهار شده که به همین واسطه گردشگران فراوانی به این منطقه جذب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، مصطفی ملک‌زاده اظهار کرد: چابهار گرم‌ترین نقطه کشور در زمستان و خنک‌ترین بندر جنوبی ایران در تابستان است که بادهای باران‌آور موسمی در فصل تابستان و بادهای غربی در زمستان در این منطقه موجب ریزش پراکنده باران می‌شوند و از این رو این شهر خوش آب و هواترین بندر جنوبی ایران به شمار می‌آید.

‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان با برگزاری جشنواره‌های تابستانی در این فصل میزبان مسافران و گردشگران است و بادهای موافق گردشگری با اجرای جشنواره به وزیدن در آمده است.

د‌عوت از هنرمندان مطرح صدا و سیمای کشور از جمله: منوچهر آذری، سید مرتضی حسینی، مجتبی کبیری، بهنام تشکر و ...، اجرای موسیقی آیینی با دعوت از هنرمندان به نام بومی و محلی، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، اعطای جوایز، تخفیف در قیمت کالاها و برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی و غیره از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره به اجرا در می‌آید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.