بهرام عبدالحسینی یکی از ضعف های صنعت چاپ ایران را نبودن توجه کافی در زمينه ي آموزش می داند و معتقد است چاپخانه ها باید برای استفاده از نیروی دانش آموخته مجاب و ترغیب شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهرام عبدالحسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت و ارتباطات دنیای امروز، صنعت چاپ می تواند کمک بسیاری به بسترسازی برای رشد و توسعه فرهنگی کشور کند.
 
وی معتقد است امروزه تبلیغات در دنیا حرف اول را می زند و صنعت چاپ نیز از اهرم های قوی تبلیغات است و اگر ما کار باکیفیت و زیبا ارائه کنیم، می توانیم به دنبال فرهنگ سازی از این راه باشیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به دو جنبه تکنولوژی و محتوا در آثار چاپی، گفت:  تکنولوژی چاپ باید به پشرفت ها و علم روز مجهز شود و به ویژه در این حوزه باید آموزش را جدی گرفت.
 
عبدالحسینی افزود: روی آوردن به موضوع هاي آکادمیک از ضرورت هاي پیشرفت صنعت چاپ است و از سوی دیگر باید چاپخانه ها را برای استفاده از فارغ التحصیلان این رشته مجاب و ترغیب کرد.
 
وی ادامه داد: اگر پیشرفت تکنولوژی در حد و اندازه رقابت با آثار جهانی باشد، می توان درباره محتوای ارائه شده امیدوار بود که این امر نیز مستلزم انتخاب درست و به جای پیام های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ارزشی است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار