خط توليد مشترک سيگار ايران و کرواسي تا لحظاتي ديگر در ساري افتتاح مي شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران امروز خط توليد سيگار که با سرمايه گذاري مشترک ايران و کرواسي راه اندازي شده است تا لحظاتي ديگر با حضور مسئولين مديرعامل شرکت دخانيات و سرمايه گذار کروات افتتاح مي شود.


ايگور جوماز سرمايه گذار کروات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اظهار خرسندي از راه اندازي اين خط توليد مشترک سيگار ميان ايران و کرواسي گفت: براي راه اندازي اين پروژه سرمايه گذاري عظيمي صورت گرفته و قرار است يک خط توليد ديگر تا پايان سال جاري راه  اندازي شود.


وي افزود: بازار ايران به لحاظ جذب سرمايه گذاري بازار بسيار مناسب و با پتانسيل بالايي است به همين خاطر سرمايه گذاري در اين بازار بسيار مقرون به صرفه است.


وي در پاسخ به اين پرسش که اعمال برخي تحريم ها مانع از سرمايه گذاري شما در نقش هاي مختلف توليدي صنعتي ايران نشد اظهار داشت:  مشکلات در همه جاي دنيا است و تنها مختص به يک کشور نمي باشد ولي از آنجايي که ايران ظرفيت بالايي براي جذب سرمايه گذاري دارد لذا ما تمايل بالايي براي انجام سرمايه گذاري در کشور شما داريم.


جوماز با اشاره به پروژه 5 ساله راه اندازي خط توليد مشترک سيگار ميان ايران و کرواسي گفت:  با افتتاح نخستين خط توليد سيگار در ساري روزانه 2 هزار و 300 کيلو توليد سيگار از اين کارخانه است.


وي ادامه داد: همچنين با راه اندازي خط دوم توليد سيگار در اين کارخانه ميزان توليد به 4 هزار و 600 کيلودر روز خواهد رسيد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: سیگار ، دخانیات ، کرواسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار