یکی از مزایا و انتظارات کاربران تجاری از خدمات رایانش ابری، تسهیل نوآوری و نوسازی بستر فناوری اطلاعات شرکت هاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ بسیاری از شرکت های تجاری در مدت فعالیت خود با توجه به نیازهای متفاوتی که در برهه های مختلف زمانی برای ارائه خدمات به مشتریانش پیدا کرده اند و قابلیت های مختلفی که پلت فرم IT محور جدید در اختیار آنها قرار داده است، ساختارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات متعددی را ایجاد کرده و توسعه داده اند.
بنابراین گزارش؛ مهمترین تبعات این روند را می توان ایجاد سیستم های مختلف و بعضا متداخل و بهم وابسته ای دانست که پیچیدگی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها را افزایش داده و چالش هایی بر سر راه توسعه کاربری های جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات به وجود می آورند.
این در حالی است که انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و سهولت ارتقاء پلتفرم با استفاده از رایانش ابری مشتریان تجاری این خدمات را قادر می سازد تا فارغ از ملزومات و چالش های فنی ایجاد تغییر در ساختارهای IT محور خود از قبیل تداخل سیستم ها و هزینه های بکارگیری بسترهای جدید با استفاده از خدمات و کاربردهای ارائه شده توسط رایانش ابری به مدیریت فرآیندهای تجاری پرداخته و تمرکز بیشتری روی ارتقاء کسب و کار خود داشته باشند./ف

گزارش از ریحانه جمشیدی
برچسب ها: خدمات ، رایانش ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.