معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه شهردار جدید پرند‌ به عنوان شهردار نمونه استان تهران معرفی شده است، گفت: انتخاب کاویانی به عنوان شهردار شهر جدید پرند عاقلانه و مناسب بوده است.

محمدرضا محمودی معاون استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب شهرداران جدید در استان تهران اظهار داشت: استانداری دخالتی در امور معرفی شهرداران ندارد اما اگر تخلفی از سوی شواری شهر برای انتخاب شهرداران نامناسب رقم بخورد، با آن بخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه به پایتخت مسکن مهر کشور شهر جدید پرند اشاره کرد و گفت: این شهر از موقعیت و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است و دولت نیز بر پیشرفت و توسعه هرچه سریع‌تر آن تاکید دارد.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره معرفی بهروز کاویانی به عنوان شهردار جدید این شهر در پي روی کار آمدن اولین دوره شواری شهر جدید پرند تصریح کرد: شهردار جدید این شهر که از سوی شورا انتخاب شده، دارای سابقه درخشانی در زمان تصدی‌گری بر شهرداری اندیشه بوده است.

محمودی اضافه کرد: کاویانی شهردار جدید پرند در سال جاری 4 لوح تقدیر و منتخب را در 4 حوزه مختلف دریافت کرده و همچنین به عنوان شهردار نمونه استان تهران نيز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه شهردار جدید پرند دارای سابقه و تحصيلات دانشگاهی است، تاکید کرد: انتخاب کاویانی به عنوان شهردار شهر جدید پرند عاقلانه و مناسب بوده است.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهر جدید پرند با روی کارآمد شهردار نمونه استان در این شهر هر روز شاهد بهبود وضعیت خود در عرصه خدماتی و رفاهی باشند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار