خانه فرهنگ محصل سومین مرحله مسابقه نردبان فرهنگ را به منظور افزایش سرانه مطالعه، افزایش و ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات عمومی مخاطبان در فصل تابستان برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، علاقه مندان برای دریافت کاربرگ سومین مسابقه نردبان فرهنگ می توانند به خانه فرهنگ محصل، فرهنگسرای فردوس و یا دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 مراجعه نمایند.

لازم است شرکت کنندگان، پس از پاسخگویی به تمام سوالات که در قالب جدول کلمات متقاطع ارائه شده است، پاسخ و رمز به دست آمده خود را تا 11 مهرماه به واحد فرهنگی خانه فرهنگ محصل یا دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 تحویل دهند.

خاطرنشان می شود؛ آشنایی مخاطبان با مراکز فرهنگی هنری و فعالیت های فرهنگی آنها، تلفیق سرگرمی، جذابیت و ارتقای سطح فرهنگی و تقویت فعالیت های فکری نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می توانند به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، نبش اتوبان همت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 44474683 و 44474684 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار