با وجود حرف و حديث ها درباره تجاوز احتمالي آمريکا به سوريه، مردم اين کشور از روحيه بالايي براي مقابله با تجاوزگران برخوردارند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه اللولوه ؛ مردم سوريه مي گويند براي مقابله با تجاوزگران شجاعت خود را نشان خواهند داد و بسياري از آنها نيز تاکيد دارند که دمشق سقوط نخواهد کرد.اين شبکه افزود: با وجود اينکه برخي از افراد از بيم حمله احتمالي آمريکا دمشق را ترک کرده اند اما بيشتر ساکنان پايتخت مي گويند آمريکا و توطئه گران عليه سوريه را به چالش مي کشند و دمشق هرگز سقوط نخواهد کرد.

يکي از شهروندان سوري در اين باره مي گويد: ما به همراه ارتش عربي سوريه در مقابل تجاوزگران خارجي خواهيم ايستاد.شهروند ديگر سوري مي گويد ما به اين اوضاع عادت کرده ايم انفجارها و فاجعه ها براي ما عادي شده است مطمئنم حمله آمريکا به سوريه هيچ نفعي برايش ندارد و در مقابل متجاوزان از ميهن خود دفاع مي کنيم.

ساکنان دمشق مي گويند: بايد در مقابل قضا و قدر خداوند تسليم شد اما ترسي از حمله آمريکا نداريم. خرابي و ويراني ساختارهاي زير بنايي در اراده ما تاثير گذار نيست و اگر خدا بخواهد ما در اين نبرد پيروز خواهيم شد.

بنابر گزارش اين شبکه سازمانهاي غير دولتي در لبنان اعلام کرده اند شمار خانواده هاي سوري که روزانه از مرزهاي اين کشور به لبنان مي آيند افزايش يافته است.اين سازمانهاي غير دولتي در لبنان تصريح کردند از زمان شدت گرفتن خبر حمله نظامي آمريکا به سوريه شمار خانواده هايي که از اين کشور به لبنان مي آيند افزايش يافته است و روزانه حدود هشتاد تا صد خانواده به لبنان مي آيند در حاليکه اين ارقام در گذشته بين 40 تا 60 خانوار بوده است.
برچسب ها: سوریه ، حمله ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار