برخلاف اخبار پیرامون بازیکنان مصدوم تيم فوتبال استقلال و وضعیت این تیم آنقدرها هم بد نیست و مصدومان هر روز به کلینیک می روند و فیزیوتراپی می کنند و تست می دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در زير مي توانيد گزارشي از اتفاقاتي که پس از دربي استقلال - پرسپوليس براي آبي پوشان افتاده است را مشاهده کنيد.

*حیدری چهارشنبه MRI می دهد

خسرو حیدری در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و چهارشنبه MRI می دهد و اگر وضعیتش بهبود یافته بود دویدن را آغاز خواهد کرد البته هافبک ملی پوش استقلال باید فعلاً در دو نوبت فیزیوتراپی و آب درمانی کند تا شرایطش به حالت اولیه بازگردد.

وی به بازی با ذوب آهن نخواهد رسید.

*خونریزی داخلی پا اکبرپور دردسر ساز شد

سیاوش اکبرپور در دربی 77 دچار مصدومیت شد و نتوانست در نیمه دوم آبی پوشان را همراهی کند.
اکبر پور عضله پایش دچار خونریزی داخلی شده و فعلاً نمی تواند در تمرینات تیمش را همراهی کند و در حال حاضر وی مشغول فیزیوتراپی است و این هافبک هم مثل حیدری به بازی هفته نهم مقابل ذوب آهن نمی رسد و اکبر پور بعد از این دیدار تست می دهد و در صورت موفقیت می تواند تمرینات سبک خود را آغاز کند.

*گارد بینی برای بیک زاده

هاشم بیک زاده مدافع کناری استقلال که دچار شکستگی بینی شده بود بدون هیچ مشکلی می تواند در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان برود.
این ملی پوش با گارد بینی مقابل ذوب آهن به میدان می رود تا از ضرفبه مجدداً به بینی وی جلوگیری شود. در حال حاضر پزشکان استقلال منتظر هستند تا گارد بینی بیک زاده آماده شود.

*مچ بند پلی اکتیو تیموریان

آندو تیموریان چند هفته است که با دست شکسته برای استقلال بازی می کند البته وضعیت وی رو به بهبودی کامل است و خطری وی را تهدید نمی کند با این حال پزشکان برای جلوگیری از ضربه زدن به دست تیموریان مچ بندی تهیه کردند که از جنس پلی اکتیو و خاص است چون اگر فشار و ضربه جدی به وی وارد شود احتمال دوری چند هفته ای او از میادین بیشتر می شود و از طرفی هم اردوی تیم ملی از چند هفته دیگر آغاز می شود.

*مجیدی مصدوم نیست

فرهان مجیدی مصدوم نیست و وی بدون هیچ مشکلی می تواند در بازی با ذوب آهن به میدان برود./مح
برچسب ها: بیک زاده ، استقلال ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار