رئیس دیوان عالی کشور با گلایه از برخی افراد گفت: ما باید در شرایط کنونی مملکت خود را بسازیم نه اینکه با برخی انتقادهای بیجا آن را بسوزانیم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضایی باشگاه خبرنگاران آیت‌الله احمد محسنی گرکانی در مراسم تودیع و معارفه معاونین امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه قوه‌ای مستقل است و اهمیت قوا در آثار و عملیات نیز که از سوی قضات عالی‌رتبه انجام می‌شود دیده شده است.
 
وی ادامه داد: امنیت را زیربنای زندگی مردم جامعه است و اين مساله در کشور ما که در محاصره دشمنان زیادی قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
رئیس دیوان عالی کشور ضمن ابراز گلایه از برخی سخنان بی‌اساس در مورد دیوان عالی گفت: دیوان عالی کشور پرونده‌های ارجاعی را معمولا ظرف مدت 10 روز به سرانجام می‌رساند که این پرونده‌ها یا تایید و یا نقض می‌شود اما متاسفانه برخی سخنان بی‌مورد ما را ناراحت می‌کند.
 
گرکانی همچنین با انتقاد از برخی روزنامه‌ها گفت: در حال حاضر برخی مطبوعات شروع به انتقاد از دولت یازدهم کرده‌اند این یعنی اینکه ما در داخل کشور خودمان را تحقیر می‌کنیم انتقاد در صورتیکه سازنده باشد بد نيست.
 
رئیس دیوان عالی کشور گفت: گلایه ما از خودی‌ها است، کسانیکه مدعی انقلاب و پیروی از رهبری انقلاب هستند.
 
وي در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مشکلات فراوانی دارد به همین جهت باید با همفکری و اتحاد مملکت خود را بسازیم نه اینکه آن را بسوزانیم.
 
رئیس دیوان عالی کشور در پايان خاطر نشان كرد: امیدوارم با توجه به سوابق درخشان این دو شخصیت در ادامه راه توفقیقات بیشتری را در مسیر سازندگی کشور داشته باشند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، کشور ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
کشور فقط با انتقاد ساخته میشود وگرنه سوء استفاده میشود
آخرین اخبار