آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه با انتشار پیامی ارتحال فقیه و مجاهد نستوه آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌بوشهری آمده است: خبر ارتحال عالم‌ جلیل القدر، حضرت آیت‌الله آقای حاج سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید، فقدان شخصیتی که سالیانی طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف تدریس و تبیین علوم و معارف اهل‌بیت‌(ع) کرد و در جایگاه رفیع علمی منشأ خیرات و برکات فراوانی شد.

در ادامه این پیام آمده است: در دوران خفقان نظام ستم‌شاهی و در دوران نهضت حضرت امام‌(ره) با شجاعتی ستودنی از یاران و همراهان امام بود و همواره با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه مجلس خبرگان رهبری، از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حمایتی خالصانه داشت.

در این پیام تصریح شده است: مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن عرض تسلیت رحلت این فقیه و مجاهد نستوه به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم‌(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، مردم شریف و انقلابی استان لرستان به ویژه بیت معظم، علو درجات را برای آن عالم فقید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه احدیت مسئلت دارد./س

برچسب ها: قم ، آیت ، الله ، طاهری ، خرم ، آبادی ، امام ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.