امام جمعه رودهن گفت: همه مسئولان در دولت ها و ارگانهای مختلف خدمت گذاران نظام جمهوری اسلامی هستند که در دولت دهم احمدی نژاد خدمت کردند دولت یازدهم با گرایش اعتدال روی کارآمده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : در جای جای کشور فعالیت های خوب و خدمات مهمی از سوی دولت گذشته ارائه شد که ادامه این موضوع با افتتاح های مختلف در دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حال شکل گیری است و مسئولان حضورداشتند و بخشی از این کار ها را در مراسم های مختلف به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در سطح شهرستان های پردیس و رودهن مسئولین هر کدام در جایگاه خودشان نسبت به حوزه وظایف خود کار های خوب و شایسته ای را انجام دادندو جای تقدیر و تسکر دارد.

امام جمعه رودهن با اشاره به عملکرد مسئولان شهرستان اضافه کرد:هر مسئول اداره برای بیان عمکرد سازمان خود در گذشته وقت زیاد ی برای این موضوع می خواهد که به صورت سر فصل بیان کنند زیرا کار هایی که تا کنون انجام شده است بسیار فراوان است و 23 هزار و 500 و خورده ای امتیاز واگذاری کنتر برق صورت گرفته است و بیانگر حجم بالای جمعیت در این شهرستان است که سایر خدمات دیگر را هم به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی با تاکید بر این نکته که همه مسئولان در دولت و سار ارگانها خدمت گذاران نظام جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: همه مسئولان در دولت ها و ارگانهای مختلف خدمت گذاران نظام جمهوری اسلامی هستند که در دولت دهم جناب آقای محمود احمدی نژاد خدمت کردند دولت محترم یازدهم با گرایش اعتدال روی کارآمده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.