رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: ولاسکو کوچینگ خوبی است و مهره چینی را در سطح حرفه ای انجام می دهدواین تفکر حرفه ای رمز پیروزی های تیم ملی والیبال ما در مسابقات لیگ جهانی بوده است.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد موفقیت های رشته های ورزشی مانند والیبال در کشور گفت :با شکل گیری اداره ورزش و جوانان در کشور نسیم حرفه ای شدن در رشته های مختلف ورزشی ما وزیدن گرفته است و هر روز شاهد موفقیت دیگری از ورزشکاران ایرانی در عرصه های بین المللی هستیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به حرکت در مسیر ورزش حرفه ای یک سری استانداردها و عیار های لازم را می خواهد اینکه تصریح کرد :حرکت در مسیر ورزش حرفه ای یک سری استانداردها و عیار های لازم را می خواهد که این عوامل باید به تناسب ساختار رشته های مختلف ایجاد شوند تا در یک فضایی مطلوب بتوان به اهداف در درجات بین المللی فکر کرد و بستر را برای تحقق آنها فراهم نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با تاکید بر موفقیت های تیم ملی والیبال ایران در رده های مختلف سنی در مسابقات جهانی اضافه کرد :والیبال ما در حال حاضر نمودار سعودی رشد خود را دنبال می کند در گذشته مسئولان در این رشته در زمینه های مختلف کار را به صورت زیربنایی انجام دادندو مسئولان جدید هم این راه را ادامه دادند.

پرویزی در خاتمه اظهار داشت :ولاسکو کوچینگ خوبی است و مهره چینی را در سطح حرفه ای انجام می دهدواین تفکر حرفه ای رمز پیروزی های تیم ملی والیبال ما در مسابقات لیگ جهانی بوده است که اصل حرفه ای گری در آن کاملا رعایت شده است ./س


برچسب ها: ولاسکو ، والیبال ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.