رئیس شورای شهر تهران با اشاره اينکه اختلاف سلیقه در شورا نه تنها ضعف نیست بلکه نقطه قوت شورا است، گفت: رقابت امروز صميمانه ترين رقابتي بود که بين رقباي شهرداري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا گفت: مردم سالاری دینی در همه نهادهای جامعه حاکم است و در همه حوزه های زندگی حق مشارکت برای همه افراد یکسان وجود دارد و این مشارکت موجب شکل گیری نهادها و سازمانهای مختلف شد.

وی ادامه داد خوشبختانه در سالهای اخیر نظام شورایی در کشور جایگاه خود را پیدا کرده و این رقابت مردم سالارانه مورد تاکید مقام معظم رهبری که روز به روز جلوه بیشتری پیدا می کند و به تبع آن اعتماد و نشاط بیشتری در سطح جامعه ایجاد می شود.

وی افزود انتخاب شهردار تهران نیز در همین منظومه قابل بست است و هم زمان با برگزاری  انتخابات باشکوه سال جاری فعالیتهای برای انتخاب شهردار صورت گرفت  و در طول این چند ماه شورا با چهره های زیادی گفتگو کردند و برنامه هایشان دریافت کرده و در این بین دو چهره موفق و شناخته شده با اقبال بیشتری رو به رو شدند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت : در جلسه امروز با پیش بینی های شده از این افراد دعوت شد تا برنامه های خود را ارائه دهند و هر دو شخص به ارائه برنامه های خود به بهترین نحو پرداختند.

وی در ادامه بیان داشت: در نتیجه رای گیری امروز قالیباف با 16 رای قطعی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و به او تبریک می گوییم و در بین آرا یک رای دچار خط خوردگی بود که شمرده نشد اما این برگه متعلق به آقای قالیباف بود.

احمد مسجد جامعی خاطر نشان کرد اختلاف سلیقه در شورا نه تنها ضعف نیست بلکه نقطه قوت شورا است و شهر تهران به معاون یک شهر متقابل شهرهای جهان مقابله کنیم و امیدواریم شهر تهران با داشتن دانشمندان و بزرگان بسیاری که داراست به جایگاه اصلی خود برسد./ف
برچسب ها: شورا ، برنامه ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.