هنرمند موسیقی کشورمان گفت: رسانه ملی به خوبی از ظرفیت موسیقی استفاده می کند در برنامه های تلویزیونی مختلفی در حوزه موسیقی وجود دارد.

محمد میر زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ارتباط رسانه ملی با موسیقی گفت:رسانه ملی به هر حال باید مخاطب را جذب کند و آن را با ابزار هایی مانند پخش موسیقی پای گیرنده بنشاند و برنامه ها و اهداف و پیامهای خود رابا پخش موسیقی های متنوع به آن مخاطب منتقل کند .

مدیر سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت گذشته با اشاره به اینکه رسانه ملی باید از ظرفیت موسیقی استفاده کند اضافه کرد :در نتیجه رسانه ملی به خوبی از ظرفیت موسیقی استفاده می کند در برنامه های تلویزیونی مختلفی در حوزه موسیقی وجود دارد به طور مثال از موسیقی کلاسیک در رادیو فرهنگ صحبت می شود و راجعب موسیقی سنتی و ارکسترال هم بحث هایی انجام می شود .

میر زمانی در خاتمه اظهار داشت : ولی به هر حال آن چیزی که مهم است اینست که متاسفانه یک رویکرد کلی در کشور وجود دارد که در مقابل موج فرهنگی که وجود دارد تسلیم شده اند رسانه ملی هم مجبور است برای اینکه مخاطب خود را حفظ کند بیشتر از موسیقی غیر سنتی استفاده می کندو در بخش هایی هم نگاه ویژه ای به موسیقی سنتی دارد که جای تقدیر دارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.