تیم ملی سپک تاکرای ایران با آمادگی کامل و با حضور ملی پوشان زنجانی عازم مسابقات قهرمانی جهان و مرحله دوم رقابتهای لیگ جهانی در تایلند می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران گفت: مسابقات قهرمانی جهان و همچنین دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی به میزبانی کشور تایلند برگزارمی شود.

رضایی با اشارا به آغاز مسابقات از 25 شهریور در تایلند افزود: تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در دو بخش 2 نفره و 3 نفره شرکت می کند که وحید ملکی، حسین مشکبار و امیر حبیبی از زنجان در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و پس از پایان این مسابقات مرحله دوم لیگ جهانی در بخش 3 نفره آغاز می شود.

وی در خصوص تیم های حاضر در لیگ جهانی گفت: در مسابقات لیگ جهانی کشورهای قدرتمندی همچون مالزی و تایلند حضور دارد و علاوه بر آن تیم ملی کشورهای کره، آمریکا، هند، سنگاپور، اندولزی، ژاپن، فیلیپین، میانمار و بروندای حضور دارند.

سرمربی تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی در روزهای اخیر در کشور هند برگزار شد ادامه داد : در این رقابتها تیم ملی کشورمان در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

رضایی تصریح کرد:تیم ملی کشورمان برای اولین بار در رقابتهای لیگ جهانی شرکت کرده و توانسته است در مرحله نخست این رقابتها از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کند و این برای کادر فنی رضایت بخش می باشد و تلاش خواهیم کرد تا در مراحل بعدی این جایگاه را حفظ کنیم./س

 

برچسب ها: اعزام ، سپک ، تاکرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.