سرپرست دارالقرآن شهرداری اسلامشهر از اجرای دوره آزمایشی طرح نخبگان حفظ در این مرکز خبر داد.

صفری تبار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت این طرح به منظور تشویق افراد به حفظ قرآن کریم و کوتاه نمودن زمان حفظ برای نخبگان از اول مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای قطعی این طرح 12 و 15 و 24 مهر ماه خواهد بود افزود: دوره آزمایشی این طرح در قالب دو کلاس آموزشی از ابتدای این هفته آغاز و تا پایان هفته از ساعت 8 الی 12 تداوم خواهد داشت.

سرپرست دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با عنوان حفظ یک جزء قرآن به عنوان محوریت این طرح گفت: پس از پایان این دوره آزمایشی از کلیه این افراد آزمون بعمل خواهد آمد وافراد موفق به کسب 90 درصد امتیاز می توانند از اول مهر ماه در این طرح شرکت نمایند.

صفری تبار با یاد آوری اینکه حضور حافظان از مهر ماه همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر در این کلاسهای الزامی است خاطر نشان کرد: جلسه توجیهی از تاریخ 31 شهریور ماه با حضور شرکت کنندگان و مربیان این طرح به منظور تشریح نحوه اجرای طرح، تاریخ آزمون دوره آزمایشی، تاریخ آزمون دوره آزمایشی، شروع و پایان دوره، نحوه پرسش وپاسخ کلاسی برگزار خواهد شد./ز

برچسب ها: دارالقرآن ، حافظان ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار