نيروهاي ارتش سوريه پس از آزادي بخش اعظم معلولا از افراد مسلح مي کوشند هتل سفير را که آخرين پايگاه افراد مسلح در آنجا به شمار مي رود به تصرف خود درآورند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني المنار، جعفر مهنا خبرنگار اين شبکه در سوريه در گزارشي از منطقه تاريخي معلولا در نزديک دمشق که به تازگي از افراد مسلح آزاد شده است گفت: نيروهاي ارتش سوريه پس از عقب راندن افراد مسلح موفق شدند خود را به ساختمان شهرداري معلولا برسانند و بخش هاي وسيعي از اين منطقه را از دست افراد مسلح آزاد کنند. 

وي افزود: هم اکنون بيشتر تيراندازي ها به سمت هتل سفير در معلولا و ارتفاعات اطراف اين منطقه است و نيروهاي ارتش مي کوشند افراد مسلحي را که در اين بلندي ها موضع گرفته اند هدف حمله قرار دهند تا راه را براي سيطره کامل بر اين منطقه و اطراف آن باز کنند. 

در ادامه گزارش با اشاره به تلاش نيروهاي ارتش سوريه براي آزاد کردن هتل سفير در معلولا که آخرين پايگاه افراد مسلح به شمار مي رود آمده است: تيراندازي به سمت مواضع افراد مسلح به شدت ادامه دارد. افراد مسلح که در محاصره گرفتار شده اند کليساهاي موجود در اين منطقه را با خمپاره هدف قرار مي دهند.

يکي از افسران ارتش سوريه گفت: ما هم اکنون در ميدان معلولا هستيم و تا رسيدن به هتل سفير و آزادي آن چند ساعت بيشتر باقي نمانده است. افراد مسلح به سبب اشراف اين هتل به معلولا در آنجا سنگر گرفته اند و مي کوشند نيروهاي ما را هدف حمله قرار دهند. 

در ادامه گزارش آمده است: منابع نظامي پيش بيني کردند هتل سفير در معلولا ظرف چند ساعت آينده آزاد شود. 
برچسب ها: ارتش ، عملیات ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار