معاون جديد امنيتي سياسي دادستان كل كشور گفت: راه من همان راه سراج خواهد بود اما با توجه به كلام امام صادق بايد هر روز يك گام به پيش برويم كه ان شالله اين گونه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي_قضايي باشگاه خبرنگاران، "مرتضي بختياري" در مراسم توديع و معارفه معاون امنيتي سياسي دادستان كل كشور كه پيش از ظهر امروز 17 شهريور در ساختمان كاخ دادگستري واقع در ضلع جنوب پارك شهر برگزار شد اظهار داشت: دهه كرامت و سالروز 17 شهريور را ارج مي‌نهيم و از زحمات قاضي سراج در اين معاونت تشكر مي‌كنم.  
 
وي افزود: شرح وظايف اين معاونت به طور اختصار توسط آقاي سراج توضيح داده شد كه وي كار بسيار سنگيني را انجام داد و باعث پيشگيري از بسياري از مشكلات شد.  
 
معاون جديد امنيتي سياسي دادستان كل كشور افزود: اصولا در مراسم توديع و معارفه شخصي كه معارفه مي‌شود بايد برنامه‌ها را ارائه كند و بايد بگويم راه من همان راه سراج خواهد بود.  
 
وزير سابق دادگستري اظهار داشت: در برنامه ريزي‌ها و مشورت‌ها با قضات دانشمندي كه در اين معاونت حضور دارند سعي مي‌كنيم بهتر از قبل عمل كنيم چرا كه وظايف اين معاونت بسيار سنگين است و بايد معاونت را تقويت كنيم.  
 
بختياري در پايان خاطر نشان كرد: مردم از هر حكومتي انتظار امنيت دارند و اميدوارم بتوانم اين مسئوليت را با استعانت از خداوند و امام زمان(عج) در راستاي ولايت به انجام برسانم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دادستان ، کشور ، سراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار