فدراسیون تنیس روی میز ایران بارها دستخوش اتفاقات بزرگ و کوچک حاشیه ای بوده این بار اختلافات درونی اعضا موج جدیدی را به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این روزها که رسوایی فنی فدراسیون تنیس روی میز با نتایج غیر قابل قبول جوانان و نوجوانان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا قطر بر همگان مسجل شده است مسئولان فدراسیون ترجیح می دهند با سکوت در مقابل پرسشهای ایجاد شده به نوعی مسئله را فیصله دهند، اما اتفاقات مشکوک، جریان جدیدی را در فدراسیون تنیس روی میز به راه انداخته و آن اختلافات داخلی بین افراد درون فدراسیون است و به قدری جنگ لفظی حتی در رسانه ها بالا گرفته است که بسیاری از کارشناسان ریشه این جریان را از راس فدراسیون می پندارند و فقط آن را عاملی برای سرپوش گذاشتن و منحرف کردن افکار عمومی در خصوص نتایج و عملکرد پینگ پنگ بازان می دانند.

بر اساس این گزارش: ماجرا از این قرار است که قرار بود مسابقات دسته برتر که به عنوان مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی  هم هست 9و10 شهریور ماه در تهران برگزار شود، اما به یک باره جلسه کمیته فنی آن هم بدون حضور دبیر آن برگزار می شود و تصمیم می گیرند که رقابت های  دسته برتر را به تعویق بیندازند.

 این موضوع برای بازیکنانی که ماهها و در خلأ مسابقات داخلی و خارجی خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی  آماده می کردند بسیار سنگین می اید.

آنها با مصاحبه های مختلف اعتراض خود را به نسبت به این تصمیم کمیته فنی اعلام  می کنند از این بین سرمربی تیم ملی  که سمت دبیر کمیته فنی هم دارد ابتد سیاست سکوت را پیش می گیرد اما هر یک از اعضای جلسه کمیته فنی، به ویژه پیمان حسنی و داریوش ضر غامپور اعلام می کنند که به تعویق انداختن مسابقات دسته برتر  به خاطر غیبت پوریا عمرانی و حضور وی در پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا بوده و بهترین تصمیمی است که اعضا می توانستند بگیرند و اگر دبیر هم حضور داشت تغييري در این تصمیم بوجود نمي آمد.

علیدخت بعد از شنیدن اظهارات پیمان حسنی سکوت را می شکند و در جواب گفته های وی اعلام می کند که با به تعویق انداختن مسابقات دسته برتر مخالف است و این موضوع تمام برنامه های تیم ملی را به هم می ریزد، وی به عنوان دبیر جلسه با صراحت می گوید که اعضای حاضر در جلسه خود باید مسئولیت تصمیم را که گرفتند و عواقبی را که برای تیم ملی  دارد به عهده بگیرند و همچنان اختلافات ادامه دارد.

 در این گزارش آمده است: محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز که مدتهاست سیاست عدم رابطه با رسانه ها به ویژه منتقدانش را در پیش گرفته در خصوص این بحث ها باز هم ترجیح داده تا به جای صحبت کردن، نظاره گر اختلافات باشد.

اما از نظر بسیاری از دلسوزان این رشته ورزشی،  وجود اختلافات بین اهالی پینگ پنگ تنها مسیر اصلی  را منحرف کرده و به نفع عده ای خاص خواهد بود که ضرر آن اول از همه متوجه تنیس روی میز کشور است./آق
برچسب ها: پینگ پنگ ، مشکوک ، اتفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار