جعفري در خصوص وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: جلسه هیات مدیره دیروز بدون نتیجه به پایان رسید بر این اساس قرار است امروز بعد از ظهر جلسه ادامه یابد و سرمربی تیم را از بین گزینه های مد نظر انتخاب کنیم.

جعفر جعفری مدیر عامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود که سرمربی تیم را در جلسه روز گذشته با هیات مدیره انتخاب کنیم اما به دلیل ناتمام ماندن جلسه انتخاب سرمربی به بعد از ظهر امروز موکول شد.

 جعفری درباره گزینه های مد نظر فجر شهید سپاسی بیان داشت: ما چندين گزینه برای سرمربیگری تیم داریم که از بین آنها یکی دارای کارنامه خوب، اخلاق و رفتار مناسب و مدیریت قوی باشد برای هدایت فجر سپاسی انتخاب می  کنیم.

 مدیر عامل فجر شهید سپاسی درباره انتخاب مربیان بومی گفت:  به هرحال مربی بومی هم جزو گزینه های سرمربی گری تیممان است اعضای هیات مدیره باید در مورد سرمربی آینده تیم تصمیم بگیرند.

 وی درباره ناراحتی پیروانی از لیدرهای فجر شهید سپاسی گفت: لیدرهای باشگاه دستمزد نمی گیرند و به عشق هواداران کار می کنند آنها از همان ابتدای هفته به تشویق تیمشان پرداختند و هیچ وقت توهینی به فردی نکردند.

 وی درباره استعفای پیروانی گفت: چندین بار پیروانی استعفا داد اما من جلوی استعفایش را گرفتم به هر حال اصرار خودش بود که در تیم فجر نماند اعضای هیئت مدیره هم استعفایش را قبول کردند.

 مدیر عامل فجر در خصوص مشکلات مالی باشگاه  گفت: مسئولان تا الان اقدامی در جهت برطرف کردن مشکلات مالی نکردند و ما از طریق حمایت چند ارگان قرار داد های بازیکنان را پرداخت می کنیم.

 وی درباره احتمال سرمربیگری یاوری در تیم فجر شهید سپاسی گفت:  ما تا وقتی که سرمربی تیم انتخاب نشود آن را اعلام نمی کنیم به هر حال تعدادی از مربیان جزو گزینه های سرمربیگری تیممان هستند وامروز بعد از ظهر از بین آنها یکی را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم./آق
برچسب ها: مدیر ، عامل ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار