سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه مرتضي بختياري همه توان خود را در جهت اعتلاي نظام انجام داده است، گفت: بختياري حقيقتا جزء مديراني است که انسان به حال او غبطه خورده، وي فردي مخلص، پاک، دلسوز و وظيفه‌ شناس است که قبول زحمت کرده و انجام وظيفه مي‌‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی_قضایی باشگاه خبرنگاران،"غلام‌حسین محسني‌اژه‌اي" دادستان کل کشور در مراسم توديع "ناصر سراج" و معارفه "مرتضي بختياري" که در کاخ دادگستري برگزار شد با سپاس و تشکر از دو مدير دلسوز نامبرده گفت: در ابتدا لازم است از جناب سراج که سالياني را در سنگري از سنگرهاي نظام خالصانه و بي ادعا خدمت کرده‌اند تشکر کنم.
 
وي افزود: مرتضي بختياري همه توان خود را در جهت اعتلاي نظام انجام داده است.
 
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: لازم است تشکر و آمادگي خود را براي همکاري مديري ديگر از دلسوزان اعلام کنم؛ بختياري حقيقتا جزء مديراني است که انسان به حال او غبطه خورده، وي فردي مخلص، پاک، دلسوز و وظيفه‌ شناس است که قبول زحمت کرده و انجام وظيفه مي‌‍کند.
 
سخنگوي دستگاه قضاء ادامه داد: معمولا در اينگونه مراسم دو موضوع مورد بررسي قرار مي‌گيرد؛ ابتدا تقدير و تشکر از کساني است که در اين مراسم توديع و معارفه شده‌اند و نکته ديگر اشاره به وظايفي است که در قبل داشته و يا خواهند داشت.
 
دادستان کل کشور در ادامه افزود: قوه قضائيه به عنوان يک قوه از سه قوه، به دليل جايگاه خود در نظام نقطه اتصالي با مسائل سياسي جامعه، امنيتي، اجتماعي، فرهنگي و دادستاني کل کشور است.
 
وي اظهار داشت: قوه قضائيه در عين مستقل بودن قوه‌اي است که اساس کارش قضاست و اين در حالي است که نسبت به امنيت داخلي، خارجي، اجتماعي و فرهنگي نيز نمي‌تواند بي‌تفاوت باشد.
 
محسني‌اژه‌اي گفت: براي حضور قوه قضائيه در مسائل برشمرده نقطه اتصال آن دادستاني کل کشور است که با حضور در شوراي امنيت کشور به طور مستمر به خصوص آنچه که در اين شورا برگزار شده بايد شرکت کنند و نسبت به مسائل ذکر شده نقش فعالي داشته باشد.
 
دادستان کل کشور افزود: در جريان تاسيس احزاب و جبهه‌ها دادستاني کل کشور ضمن عضويت در کميسيون ماده 10 انجام وظيفه کرده است.
 
سخنگوي دستگاه قضاء بیان کرد: دادستاني کل کشور يکي از مسائل مهم که انتخابات است را به نمايندگي از قوه قضائيه در مراحل مختلف انتخابات بررسي کرده که در اينجا هم به عنوان عضويت در هيئت اجرايي مرکزي، عضويت در کميسيون تبليغات، پاسخگويي به کساني که نامزد رياست جمهوري شده، هماهنگي با وزارت کشور و ساير دستگاه‌ها و برپايي انتخابات پرشور فعال است.
 
وي در ادامه گفت: براساس پيشگيري از وقوع جرم در انتخابات دادستاني کل کشور اين موضوع را بررسي کرده و به نمايندگي از قوه قضائيه در دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي کشور در خصوص امنيت داخلي و خارجي تشکيل شده تا مسائلي را که براي اين شورا لازم است را تدارک ديده و در اين راستا حضور فعالي داشته است.
 
سخنگوي دستگاه قضاء تصريح کرد: در تمام طول سنوات گذشته سراج يک قاضي دلسوز، پاک، مستقل در همه اين مراحل و در همه جلسات شرکت داشته و وي ضمن تعامل خوب با همه اين دستگاه‌ها جايگاه قوه قضائيه را حفظ کرده است.
 
وي ادامه داد: در اينجا لازم است از ناصر سراج تقدير و تشکر کرده و توفيق خدمت‌گزاري وي را از خداوند منان خواستارم.
 
دادستان کل کشور تاکید کرد: بختياري معرف حضور همه هستند و در اينجا لازم است اعلام کنم به گفته همه کسانی که وی را شناخته بختیاری فردي دلسوز، خاکي، متواضع و وقت‌شناس است.
 
وي در ادامه افزود: بختیاری احساس خستگي و درماندگي در کار نداشته و با روحيه با نشاط و انگيزه بالا در خدمت نظام و کشور بوده و هست و امروزه با وجود تمام مسئوليت‌ها ايثار کرده و در اين نظام خدمت مي‌کند.
 
دادستان کل کشور اظهار داشت: اميدواريم بهتر از گذشته نسبت به انجام وظيفه در جهت تقويت مسائل حقوقي، اصولي، شرعي و انتظارات در دستگاه قضاء انجام وظيفه کرده کنند.
 
وي افزود: در شرايط کنوني، کشور نيازمند تعامل، همفکري، آگاهي نسبت به جريان‌هاي نرم و سخت و تعامل با ديگران بوده تا بتوانند در اين راستا انجام وظيفه کنند.
 
دادستان کل کشور در پايان خاطرنشان کرد: بختياري به دليل مسئوليت‌ها به همه امور آشنايي داشته، سياست‌هاي کلي نظام را شناخته و نياز به تامل و تدبير به مسائل نسبت به پيچيدگي‌ها در مسائل امنيتي امروز در جامعه ما وجود دارد که با ياري حضرت بقية‌الله موفق خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان ، کشور ، دلسوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار