سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه زیر گذر شدن منوریل نیازمند اخذ مصوبات قانونی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید سلیم ساسانی ، با اشاره به پیشرفت 11 درصدی پروژه از پیشرفت 28 درصدی فازی یک پروژه ( محدوده سه راه مسکن تا پل آزادی) خبر داد و افزود: در حال حاضر این مسیر دچار تحول شده به گونه ای که با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان پروژه منوریل باید از تقاطع بسیج به صورت زیرگذر انجام شود.

ساسانی گفت: تنها مشکل موجود در این زمنیه اخذ مصوبات قانونی انجام این کار است که در این زمینه باید مصوبات قانونی لازم از شورای عالی ترافیک کشور و نیز معاونت نظارت راهبردی اخذ شده و انجام این پروژه باید قابلیت ابلاغ اعتبار داشته باشد.

سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه در ادامه از اجرای عملیات زیرسازی پروژه منوریل در قطعه سه (از پل ولایت تا رودخانه قره سو) خبر داد.

وی اجرای پروژه در مسیر رودخانه را با توجه به مشکل آبهای سطحی بسیار دشوار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات احداث شمع ها و فونداسیون با وجود آبهای سطحی در حال انجام است که انجام آن سختی های خاص خود را دارد و این قسمت از کار همانند احداث یک پل جدید بر روی رودخانه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به ارتفاع 15 تا 30 متر، شمع ها در داخل زمین حفر می شوند،افزود:این در حالی است که از عمق 11 متری حفر شمع ها در محدوده رودخانه قره سو به آبهای سطحی برخورد کرده و این مسئله قدری کار پروژه را دشوار کرده است.

به گفته ساسانی در محدوده رودخانه قره سو چهار ستون منوریل احداث خواهد شد که با توجه به مسئله وجود آبهای سطحی این کار با سختی های فراوانی همراه است.

ساسانی در ادامه از اختصاص اعتبار بسیار ناچیز پروژه منوریل کرمانشاه نسبت به سایر کلانشهرها در سال جاری خبر داد و این مبلغ را 63 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پروژه منوریل کرمانشاه همچنین کمترین تخصیص اعتبار را در میان کلانشهرها داشته است از اختصاص تنها 5/3 درصد از این مبلغ تاکنون خبر داد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، منوریل ، اخذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.