نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز نونهالان استان کردستان انتخابی شرکت در مسابقات کشوری، روز شنبه در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی استقلال سنندج شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج، ، مسابقات انتخابی تنیس روی میز نونهالان کردستان با شرکت 15 پینگ پنگ باز از شهرستان های سنندج و دهگلان برگزار شد.

در این مسابقات شرکت کنندگان در مرحله اول به صورت گروهی در 3 گروه 4 نفری و یک گروه 3 نفری به صورت دوره ای و با قضاوت غزال خوشنودی، افروز شیخ احمدی و سانا احمد جمالی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از هر گروه 2 پینگ پنگ باز راهی مرحله حذفی این مسابقات شدند.

در مرحله حذفی نیز نونهالان دختر پینگ پنگ باز به مصاف یکدیگر رفتند و پس از اتمام مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، چهره فینالیست‌های این مسابقات شخانه شدند.

در دیدار نهایی جوانا دهقان از سنندج با نتیجه 3 بر یک فردوس سلیمی از دهگلان را از پیش روی برداشت و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

فردوس سلیمی در جایگاه دوم ایستاد و بیتا شریف پور و رزا عزیزی پور هر دو از سنندج به صورت مشترک عنوان سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

در پایان هشت پینگ پنگ باز برتر به عنوان منتخبین کردستان به مسابقات تنیس روی میز اوپن نونهالان دختر کشور که به میزبانی همدان 22 تا 24 شهریور برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

برچسب ها: خوشنودی ، نونهال ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.