رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران از نشان مراقبت در 462 مدرسه استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: برای استفاده از ظرفیت مدارس در سال تحصیلی جدید تصمیم داریم تا به ساماندهی، ارتقای کیفیت و شبکه سازی و هم افزایی فعالیت‌های آن‌ها بپردازیم.

وی افزود: طبق شاخص‌های تعیین شده مدارس در یکی از سطوح برنزی، نقره‌ای و طلایی دسته بندی شده و به تدریج ارتقا یافته و کیفیت خود را افزایش دهند.

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران گفت: تدوین برنامه پیشگیری برای مدرسه، تولید روزنامه دیواری و محصولات فرهنگی کوچک پیشگیرانه از سوی دانش آموزان، اجرای جشنواره نوجوان سالم ، مشارکت ذینفعان محلی در برنامه های پیشگیرانه، برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان، والدین و کارکنان از جزییات این طرح است.

احمدی شرکت کارکنان در فعالیت‌های پیشگیرانه ، ارائه خدمات پیشگیرانه حمایتی برای دانش آموزان ، ایجاد تشکل نوجوان مراقب در مدرسه، تولید و توزیع اقلام و پیام‌های پیشگیرانه و ... را از برنامه‌های این طرح در مدارس شمرد./ز


برچسب ها: طرح ، نشان ، مراقب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.