در نمايشگاه تجهيزات الكترونيكي برلين ،برترين محصولات تكنولوژي رونمايي شدند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،در اين گزارش محصولات برتر معرفي شده در نمايشگاه تجهيزات الكترونيكي IFA 2013 برلين را به شما كاربران گرامي معرفي مي كنيم.

1- تلفن همراه اكسپريا Z1


سوني در نمايشگاه IFA 2013 از محصول جديدش در خانواده اكسپريا رونمايي كرد.اين محصول يك تلفن همراه هوشمند داراي دوربين 20.7 مگاپيكسلي بوده و ضد و آب مي باشد و با سيستم عامل اندرويد كار مي كند.



2-  لنز هوشمند سوني


يكي ديگر از محصولات سوني كه در نمايشگاه تجهيزات الكترونيكي رونمايي شده،لنزهاي هوشمند مي باشند.اين محصولات با استفاده از ارتباط نزديك NFC و Wi-Fi به لوازمي مانند تلفن هاي همراه متصل مي شوند و به عنوان يك دوربين با كيفيت براي اين لوازم عمل مي كنند.قيمت اين وسيله بين 200 تا 400 دلار اعلام شده است.


3- Gear Smart Watch


ساعت هوشمند سامسونگ محصولي ديگر در IFA 2013 است كه با يك نمايشگر 1.63 اينچي و سيستم عامل اندرويد 4.3 به دست كاربران خواهد رسيد.رزولوشن نمايشگر اين ساعت 320 در 320 پيكسل است.



4- Toshiba Encore


توشيبا نيز براي عقب نماندن از رقبا يك تبلت هشت اينچي را با خود به نمايشگاه تجهيزات الكترونيكي آورده است.اين محصول با سيستم عامل ويندوز 8.1 كار مي كند و تا ماه نوامبر به دست كاربران مي رسد.



5- Asus  Zenbook UX301


لپ تاپ Zenbook UX301 محصول جديد ايسوس مي باشد كه در اين برلين به نمايش در آمده است.مهمترين ويژگي اين لپ تاپ به كار گيري شيشه ضد خش گوريلا 3 در آن مي باشد.از قيمت و تاريخ عرضه اين محصول خبري در دسترس نيست.



6- Samsung 98-inch TV


محصول بعدي سامسونگ در IFA 2013 تلويزيون هاي غول پيكر است.اين شركت اولين تلويزيون OLED نود و هشت اينچي دنيا را با خود به برلين آورده است.قيمت مدل 85 اينچي از اين تلويزيون ها حدود 40000 دلار اعلام شده است.



7- فبلت Galaxy Note 3


فبلت جنجالي گلكسي نوت 3 نيز در نمايشگاه تجهيزات ديجيتالي برلين به نمايش در آمده است.اين محصول با نمايشگر 5.7 اينچي و پردازشگر 2.3 گيگاهرتزي چهار هسته اي نظر بسياري را به خود جلب كرده است./ش
برچسب ها: محصول ، برتر ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.