عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: من هم از تساوی دوباره دربي ناراحت هستم. هر کس علاقمند به این 2 تیم است از تساوی ناراحت می شود.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص خوابیدن سرپرست پرسپولیس روي نیمکت گفت: من هم معتقدم شیرینی حرکت درستی انجام نداده اما حتما روز قبل از بازی مشکلی داشته که موجب خواب آلودگی وی در این بازی حساس شده است به هر حال گاهی حتی افراد بزرگ جامعه هم در جلسات مهم خواب آلوده می شوند این که دیگر شیرینی است.

عضو هيئت مديره پرسپوليس در مورد تغییر سرپرست تیم پرسپولیس گفت: هیئت مدیره تیم بحث هایی در خصوص این مسأله داشته است اما رویانیان و دایی باید در اين خصوص تصمیم نهایی را بگیرند چون این مسأله در حوزۀ اختیارات آن ها است.

وی در خصوص شعار هواداران در مورد تبانی شهر آورد اظهار داشت:‌ اگر مسابقه تبانی بود دقیقه 89 که توپ به پای فرهاد مجیدی برخورد کرد گل می شد یا صحنه ای که بازیکنان از پشت 18 قدم شوت کردند اما رحمتی مهار کرد، وقتی میل به حمله در تیمی نباشد مسابقه مساوی می شود و این مسأله به تبانی مربوط نمی شود.

جمشيدي در پایان درباره جلسه هیئت مدیره تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: هیئت مدیره پرسپولیس هر هفته جلسه برگزار می کند و دستور کار جلسه این هفته فردا مشخص می شود./مح


 

برچسب ها: تساوی ، جامعه ، شیرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار