مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظر "رئيس دستگاه قضا" درباره رسيدگي "سراج" به پرونده "مهدي هاشمي" ، پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای تعیین عوامل فتنه 88 و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نظر "رئيس دستگاه قضا" درباره رسيدگي "سراج" به پرونده "مهدي هاشمي"
معاون اول قوه قضائيه با اشاره به پرونده "مهدي هاشمي" گفت: گزارشي كه مجلس شوراي اسلامي تهيه كرده‌ است به رياست قوه قضاييه و به مركز قضايي مربوطه ارسال شده و اين پرونده در مرجع قضايي مربوطه در حال رسيدگي است.

آيا مسئوليت "تصميم‌سازي" در پرونده هسته‌اي نيز به وزارت امور خارجه محول شده است؟
 در حالي اخباري مبني بر انتقال پرونده هسته‌اي كشورمان از شوراي عالي امنيت ملي به وزارت امور خارجه مطرح شده است كه برداشت‌هاي متفاوتي از اين موضوع وجود دارد.



پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای تعیین عوامل فتنه 88

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب در کمیسیون امنیت ملی به منظور بررسی عوامل حقیقی و حقوقی فتنه 88 خبر داد و گفت: در حال‌حاضر به دنبال تهیه طرحی برای بررسی عوامل حقيقي و حقوقي فتنه سال 88 هستیم که پس از آماده شدن اين طرح آن را تقديم هيئت‌رئيسه مجلس خواهيم کرد.



اسرائيل و غرب مي‌خواهند اردن را به فلسطين دوم تبديل كنند

 رئيس شوراي عالي سنديكاي كارگري اردن گفت: اردن تحت فشار شديد غرب و اسرائيل بوده و آن‌ها مي‌خواهند اين کشور را به فلسطين دوم تبديل كنند.


هدف "جان کري" از سفر به اروپا چيست؟


جان کري، وزير امور خارجه آمريکا امروز(شنبه) براي مذاکره با کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در راستاي همراه سازي آنان براي حمله نظامي احتمالي عليه سوريه به ليتواني سفر کرده است.






مرحوم آيت‌الله طاهري جزو سابقون در نهضت اسلامي و از مبارزان فعال بود
 رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت حضرت‌ آيت‌الله سيدحسن طاهري خرم‌آبادي نماينده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبري را تسليت گفت.


دکتر روحاني "حجت‌الاسلام شهيدي" را به عنوان رئيس بنياد شهيد منصوب کرد
 رئيس‌جمهور در حکمي حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي شهيدي را به سمت "معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران "منصوب کرد.



ارائه نقشه راه براي مناسبات ايران و اردن / ايران پرچمدار حرکت مقاومت ضداستعماري است

رئيس سنديکاي بازنشستگان نظامي اردن گفت: ما با دل و عقل‌هايمان قسم مي‌خوريم كه ايران پيش قراول اتحاد اسلامي و پرچمدار حركت مقاومت ضد استعماري در كل جهان اسلامي است.



جزئیات مهم از محتوا و اهداف نامه اخیر باراک اوباما به دکتر روحانی
آمریکایی‌ها سعی در ایجاد یک فضای مثبت کاذب در موضوع هسته‌ای دارند تا از شدت عمل ایران در مقابل حمله خود به سوریه بکاهند.


سرلشکر فيروز آبادی: "اعتدال" اصول را تغییر نمی‌دهد
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعتدال، اصول را تغییر نمی‌دهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار