رئيس سنديکاي بازنشستگان نظامي اردن گفت: ما با دل و عقل‌هايمان قسم مي‌خوريم كه ايران پيش قراول اتحاد اسلامي و پرچمدار حركت مقاومت ضد استعماري در كل جهان اسلامي است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "علي الحباشه" رئيس سنديكاي بازنشستگان نظامي اردن، در ديدار با علي اكبر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل با اشاره به تحولات موجود در سوريه گفت:موضع رسمی دولت اردن با موضع مردم آن متفاوت است.
موضع رسمی دولت اردن با موضع مردم آن متفاوت است.

وي ادامه داد: ايالت متحده عربي، اسرائيل و دولت‌هاي مرتجع منطقه موضع فشار بر روي سوريه را دنبال مي‌كند و ما وظيفه داريم به عنوان نيروهاي ملي و وطن‌پرست در چارچوب مواضع خود به حمايت از مردم و دولت سوريه اقدام كنيم.

وي با بيان اينكه اعتقاد داريم لابي صهيونيستي در جهان سعي دارد سوريه را منهدم كند، اظهار داشت: آنچه كه امروزه در سوريه در حال رخ دادن است جنگ خانمان‌سوزي است كه از سوي لابي صهيونيستي اتفاق مي‌افتد و ما نگران هستيم كه هدف بعد از سوريه اردن باشد.

رئيس سنديكاي بازنشستگان نظامي اردن تصريح كرد: ما با دل و عقل‌هايمان قسم مي‌خوريم كه ايران پيش قراول اتحاد اسلامي و پرچمدار حركت مقاومت ضد استعماري در كل جهان اسلامي است.

وي اظهار داشت: ما وظيفه خود مي‌دانيم كه به كشور برادر و دوست خود اعلام كنيم كه براي جلوگيري از اين انحراف اقداماتي انجام دهد و اولين اقدام اين است كه رابطه حاكم بين دو دولت ايران و اردن كه قبل از انقلاب لكه‌دار بود از بين رفته و مجددا از سر گرفته شود.

وي انجمن دوستي ايران و اردن را اقدام خوبي در اين زمينه دانست و افزود: همكاري و پشتيباني دو كشور در سطح اطلاع‌رساني مي‌تواند پيام‌آور خوبي از روابط بين دو كشور باشد.

وي در پايان خطاب به ولايتي تاكيد كرد: اين مقامات اردني كه افتخار ديدار با شما را دارد تا اين لحظه اولين گروهي بودند كه تحصن‌هاي ضد آمريكايي و صهيونيستي در آمريكا و اردن برگزار كردند اجازه دهيم در انتهاي اين سفرمان نقشه راهي براي مناسبات خوب دو كشور ارائه دهيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دبیر ، دولت ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار