سيدمحمدعلي خطيبي در خصوص تحريم گفت: به نظر بنده هيچ كسي را در دنيا بخاطر انجام وظيفه بازخواست و تحريم نمي كنند و اين بي تجربگي كشورهاي بيگانه بويژه امريكا را نشان مي دهد.

سيدمحمدعلي خطيبي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص تحريم 10 فرد و شركت به اتهام كمك به تهران براي فروش نفت خام گفت: زماني كه كسي مسوليتي را برعهده مي گيرد مسلما براساس وظايف خود اقداماتي را در حوزه كاري خود انجام مي دهد.

مدير سابق امور بين الملل شركت ملي نفت ايران تصريح كرد: به نظر بنده هيچ كسي را در دنيا بخاطر انجام وظيفه بازخواست و تحريم نمي كنند و اين بي تجربگي كشورهاي بيگانه بويژه امريكا را نشان مي دهد.

خطيبي خاطرنشان كرد: تحريم ها در كشور ما چيز تازه اي نيست و ما با ادبيات فرهنگ تحريم آشنا هستيم و واقعيت ها اين را نشان مي دهد تصميماتي از اين نوع براساس مبناي عقلاني و حقوقي بين الملل  درست انجام نمي شود.

وي، در خصوص توسعه روابط بين المللي و رونق بازار نفت در كشور گفت: بايستي در سيستم مديريتي افرادي سركار بيايند كه تجارب كافي در حوزه كاري داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي صيحيح در نظام سرمايه گذاري و اداره كشور به اقتصاد كشور كمك كنند.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: نفت ، تحریم ، مجازات ، بشکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار