سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس گفت: روحیه جنگنده بازیکنان ابطحی و همچنین تاکتیکی بودن تیم شهرداری ساوه بازی سختی را برایمان رقم زد.

رضا کردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته بازی بسیار مشکلی را مقابل تیم شهرداری ساوه برگزار کردیم با وجود اینکه ترکیب این تیم با بازیکنان جوان شکل گرفته بود اما تجربه ابطحی در رأس کادر فنی باعث شد بازی تنگاتنگی را تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس تصريح کرد: 2 فاکتور مهم در تیم هایی ابطحی باعث می شود تا رقبا بازیهای دست و پا بشته ای را ارائه دهند، نخست اینکه بازیکنانش تا لحظه آخر برای پیروزی می جنگند و  با گذشت زمان به جای خستگی انرژی می گیرند اما مورد دیگر تاکتیکی بودن تیم می باشد که این مهم می تواند هر تیمی را به زانو در آورد. با توجه به این موارد بازی سنگین روز گذشته به اثبات می رسد.

وی افزود: در نیمه نخست تیم ما عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت اما متاسفانه از فرصت های ایجاد شده استفاده نکردیم و تنها دو بار موفق به گشودن دروازه شهرداری ساوه شدیم.
در نیمه دوم  این بازیکنان شهرداری ساوه بودند که بازی را در دست گرفتند و ما را تحت فشار قرار دادند اما خلاقیت و توانایی بازیکنان جوان قمی روند بازی را به سمت ما باز گرداند و در دقايق پایانی با استفاده از شرایط و در حالیکه تیم ابطحی تاکتیک 5 نفره را به کار گرفته بود، 2 گل به ثمر رساندیم تا اولین امتیاز لیگ برتر را از آن خود کنیم.

کردی در ادامه بیان داشت: تیم ماهان تندیس در فرصت بسیار کوتاهی شکل گرفته، ما 2 روز را به گرفتن تست از بازیکنان اختصاص دادیم و یک هفته برای هماهنگی تمرین داشتم البته در این موقعیت سعیمان در این بود که شرایط روحی و روانی بازیکنان را ارتقاء بخشیم زیرا 50 درصد ترکیب تیم همانند سال گذشته بود و بازیکنان به جدال لیگ برتری آشنا بودند، باقی ترکیب نیز از جوانان توانايی قمی شکل گرفت باعث شد یکی از جوانترین تیم ها باشیم.
خوشبختانه برنامه ریزی ها نتیجه مثبتی را به همراه داشت و آغازی ایده آل برای تیم رقم خورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ها به نحوی در لیگ ظاهر می شویم تا انتظارات مردم قم از تیم بر آورده شود اميدوارم عملکردی مانند تیم فصل گذشته این استان داشته باشیم و با از سد راه برداشتن رقبا، در جمع مدعیان قرار گیریم./مح
برچسب ها: کردی ، انرژی ، تاکتیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار