سخنگوي سابق شوراي نگهبان همراهي و هم‌نشيني با بزرگان اخلاق و علما را از نعمت‌هاي خداوند به خودش دانست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عباسعلي کدخدايي سخنگوي سابق شوراي نگهبان پيش از ظهر امروز(شنبه)‌ در مراسمي که به مناسبت گراميداشت تلاش‌ها و خدمات وي برگزار شد، گفت:‌ تشکر ويژه‌اي از مقام معظم رهبري دارم که حضور مبارک ايشان در جامعه اسلامي امروز ما و بلکه در جهان همچون درّ درخشاني است که همه ما از رهنمودها، تدابير و هدايت‌هاي آن بزرگوار بهره مي‌بريم.  

کدخدايي اظهار داشت: نعمت‌هاي بي‌شمار خداوند آنقدر زياد است که ما انسان‌ها قادر به حساب و کتاب آن نيستيم و بسياري از اوقات آنها را فراموش مي‌کنيم در زماني که در مضيقه قرار مي‌گيريم گاهي اوقات متوجه اين نعمات مي‌شويم.

وي تصريح کرد: همين نعمت‌هاي مادي مثل آب و غذا اگر چند روزي در مضيقه آنها قرار گيريم متوجه خواهيم شد که چه نعمات بزرگي هستند، بسياري از نعمت‌ها را ما انسان‌ها علي‌رغم اينکه در درياي بي‌کران آنها غوطه‌ور هستيم متوجه‌شان نيستيم.  

سخنگوي سابق شوراي نگهبان ادامه داد: يکي از اين نعمت‌هايي که من توفيق داشتم و گاهي اوقات متوجه آن شدم، همراهي و همنشيني با علما و بزرگان و مردان خدايي بوده است که هراز چندگاهي من را در کنار آنها قرار مي‌داد براي اينکه راه را گم نکنم.

کدخدايي تصريح کرد: علماي بزرگوار اخلاق خصوصا آيت‌الله قرهي، يک نعمتي که هميشه آنها به ما يادآوري مي‌کنند و شايد افرادي مثل بنده کمتر توجه به آن داشته‌اند "سترعيوب است" که يکي از القاب حضرت حق، ستارالعيوب بودن است که اين را امروز من لمس کردم.

وي با قدردانی از همه کسانی که در طول هشت سال سخنگویی شورای نگهبان وی را یاری کردند، گفت: اکنون این تلاش‌ها در معرض قضاوت همگان است و از اهالی رسانه‌ها می‌خواهم تا بر من منت نهاده و آن را به قضاوت بنشینند.

سخنگوي سابق شوراي نگهبان ادامه داد: در اين جلسه‌ ديدم که مصداق اين فرمايشات و توصيفات عزيزان بنده نيستم، بنده‌اي که در زندگي عادي و عبادات يوميه‌ام نقص‌هاي فراوان دارم، بنده‌اي که خطاها و خلاف‌هاي زيادي داشته‌ام و آنها را خداوند از چشمان شما پنهان کرده است و حسب ظاهر من واجد توصيفاتي هستم که شما امروز مي فرماييد، لذا اين به ذهنم رسيد که يکي از نعمت‌هايي که خداوند به من داده و بنده را امروز متوجه آن کرد اين است که با اين همه خطا و خلاف و گناه و معصيت همه را از چشم شما پنهان کرد.

انتهاي پيام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار