مراسم با شکوه بدرقه 300 زائر سرزمین راهیان نور با حضور سرپرست شهرداری منطقه 11 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول اعزام کاروان راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس در محوطه شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این برنامه که با اقامه نماز جماعت صبح و قرائت زیارت پرفیض عاشورا توسط مداح اهل بیت (ص) که بسیج شهرداری منطقه 11 تدارک دیده بود آغاز و طی مراسم رسمی با حضور مسئولین و شهروندان در محوطه شهرداری منطقه 11 زائران مناطق جنگی بدرقه شدند.

در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم همراه بود معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به تشریح اعزام هر ساله شهرداری منطقه 11 به راهیان نور پرداخت و گفت: این از عنایت خداوند متعال است که خادمی شهدا را نصیب ما کرده است و به این خدمت افتخار می کنیم.

محمد کریملو در ادامه به توصیف روزهای جنگ تحمیلی و مناطق جنگی و خاطرات شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

سپس شرار فلاح زاده مسئول اعزام کاروان راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس درباره نحوه اعزام زائران به این سفر معنوی توضیحات دقیقی از برنامه های باغ موزه در ایام سفر کاروان راهیان نور ارائه داد.

گفتنی است در این برنامه که سرپرست شهرداری منطقه 11 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول اعزام کاروان راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونین شهرداری منطقه 11 حضور داشتند بدرقه 300 نفر از خانواده معظم شهدا ایثارگران و شهروندان منطقه 11 را با احترام به عهده داشتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار