مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری گفت: 23 واحد مسکونی مددجویان این نهاد در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری بریمانی در مراسم افتتاح یکی از واحدهای مسکن روستایی ویژه مددجویان شهرستان ساری افزود: پارسال 74 درخواست دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی دریافت شد و تا امروز 23 نفر موفق به دریافت تسهیلات به طور کامل شدند.

وی با اشاره به اینکه 200 میلیون ریال نیز از طرف کمیته امداد مساعدت بلاعوض نقدی شده است، تصریح کرد: سقف تسهیلات ارائه شده برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی که توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌‌شود، 125 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری گفت: مهم‌ترین خدمات کمیته امداد برای مددجویان بدون مسکن را پیگیری‌ها و رایزنی‌ها برای دریافت پروانه ساخت از بخشداری‌ها و تهیه نقشه به طور رایگان، مکاتبات لازم برای تشکیل پرونده تسهیلات از بنیاد مسکن، نظارت بر حسن اجرای واحدهای احداثی، اخذ معافیت از پرداخت هزینه انشعابات برق، آب و گاز و پرداخت کمک هزینه تا 15 میلیون ریال بابت تکمیل واحدهای احداثی برای مددجویان بیان کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساری درباره عملکرد این نهاد افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری از 23 واحد ساختمان مسکونی احداثی مددجویان، 575 میلیون تومان اعتبار برای یک‌هزار و 265 متر مربع زمین اختصاص یافته است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.