طراح بازی و مدرس دانشگاه با یادآوری اینکه صنعت بازی‌سازی از گستردگی خاصی برخوردار است، گفت: بازی‌سازی نوعی خلاقیت و استعداد است که باید در شرایط خاص شکوفا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، «سام افشار» افزود: در ساخت یک بازی باید به مهم ترین نرم افزارهای مناسب نقاشی دیجیتال، تفاوت ها و تمایزهای تکنیکی نرم افزارهای نقاشی دیجیتال و با توجه به زمینه کاربردی آنها برای  اجرای یک نمونه در نرم افزاهای یادشده و دریافت ملموس از نمابرها پرداخته شود.

طراح بازی و مدرس دانشگاه  توضیح داد: قاشی دیجیتال به عنوان شاخه ای از هنرهای دیجیتال زمینه و کاربردهای گوناگونی پیداکرده است.

وی یادآورشد که  ازجلوه های ویژه، پویانمایی و بازی به مثابه شاخه ای از هنرهای زیبا در این حوزه نرم افزارهای مختلفی متناسب با پلتفرم وجود دارند.
افشار با بیان اینکه زمینه و طراحی کاراکتر از عوامل مهم تولید یک بازی موفق است، افزود: برای ارایه کاری جذاب و تکنیکی می بایست از خلاقیت و استعداد در طراحی و شناخت دقیق نیاز مخاطب بهره برد.
این طراح و بازیساز استفاده صحیح از الگوهای موجود در طراحی و بهره گیری از تکنیک در جهت اجرای دقیق برای طراحی و کاراکتر سازی را اساسی خواند/ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار