فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۹ سارق و کشف ۸۰ فقره انواع سرقت در سه روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با تحقیقات خود موفق شدند یک سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی خود نیز به ارتکاب 19 مورد سرقت داخل خودرو و لوازم آن معترف شد.

فمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین با دستگیری یک سارق از سوی مأموران کلانتری 11 قزوین 20 مورد سرقت قطعات خودرو در این شهرستان کشف شد.

میرحیدری اضافه کرد: در اقدامات دیگری مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستیگری یک سارق داخل خودرو 5 مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف چهار مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره را از دیگر اقدامات مأموران کلانتری 13 قزوین نام برد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: همچنین با تلاش مأموران پلیس آگاهی قزوین یک سارق اماکن خصوصی دستگیر و 6 مورد از این دو سرقت درج شد.

میرحیدری ابراز کرد: در شهرستان البرز نیز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با دستگیری یک سارق چهارفقره سرقت موتور سیکلت را در این شهرستان کشف کردند.

وی ادامه داد: در اقدام دیگری نیز با دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان 5 مورد از انباری‌های منازل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق سابقه‌دار موفق شدند 5 مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره را در این شهرستان کشف کنند.

میرحیدری دستگیری یک سارق سیم برق از سوی مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا و کشف 12 مورد سرقت کابل و سیم را در این شهرستان از دیگر اقدامات پلیس در سه روز گذشته برشمرد.
برچسب ها: سرقت ، قزوین ، بوئین زهرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.