بسیج جامعه پزشکی استان کرمان به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر در حوزه سلامت و بهداشت، یک بیمارستان صحرایی در بخش لاله زار شهرستان بردسیر برپا کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: این بیمارستان صحرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به مردم مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت ایجاد شده است.

دکتر مجید زارع امامی افزود: این بیمارستان به مدت پنج روز با حضور پزشکان متخصص از جمله قلب و عروق، داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان، ارتوپدی و دندان پزشکی به مردم این منطقه خدمت رسانی می کنند.

 وی اضافه کرد: همچنین عمل های جراحی سرپایی نیز در این بیمارستان صحرایی نیز انجام می شود و در صورت نیاز برای سایر عمل های جراحی که نیاز به بیهوشی عمومی است، بیماران به بیمارستان های کرمان اعزام و به صورت رایگان تحت عمل و درمان قرار می گیرند.

 دکتر زارع امامی از نهادها و سازمان های مشارکت کننده در اجرای این خدمت خداپسندانه مانند دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، هلال احمر و سایر نهادها تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: این بیمارستان صحرایی با حضور سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

بخش لاله زار در 75 کیلومتری جنوب شرق شهرستان بردسیر واقع شده است./ح
برچسب ها: بسیج ، جامعه پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.